Selasa, 28 April 2009

haaaa......

ape kejela buat 2 blog kan?
hehe.....banyak sebabnye.....
aku reka blog ni....
sebab kalau buat camni dekat satu blog je....
susah...sesak sangat satu blog tu dengan macam2 post b'campur2...
jadi aku buat lagi satu blog nih...
khas untuk tujuan....
nak kongsi hari-hari aku nye emosi....
hari-hari macam2 kita rasa....
x puas hati...
marah.....
geram....
sedih....
gembira....
lapar...
dahaga....
dan banyak lagi.
jadi....aku akan letak lirik lagu berserta link lagunye...
(xtau klu dpt cari cara nak upload lagu tu dlm nih..tgkla nnt)
setiap hari....slagi mampu.haha....
emosi hari-hari ni macam2 ade kan....
hidup aku hari-hari dengan muzik....
jadi...muzikla medium aku buat luahan emosi..ceh!haha...
kalau ade bakat dan kesempatan....
aku buatla muzik sendiri..haha! (mcm boleh je)
okeh...lepas nih...smua post adalah lirik dan link lagu...
kecuali pengunguman update2.haha....

2 ulasan: